niedziela, 16 marca 2014


BOHATEROWIE

hej słoneczka oto dla was bohaterowie DARKA. mam nadzieje że się wam spodobają. w tamtym opowiadaniu nie dodałam ich z takiej przyczyny iż chciałam żeby każda z was wyobraziła sobie Monikę i innych(oczywiście wiadomo że 1D nie trzeba sb wyobrażać bo wiemy jak wyglądają) tak jak chcecie. nie chciałam narzucać wam wyglądu. jednak teraz chciałabym wam przedstawić postacie. mam nadzieję że się wam spodobają.




Margaret O'Dell 
19 lat. znajomi mówią na nią Maggie
najpopularniejsza dziewczyna w szkole. ma wspaniałego chłopaka.
kapitanka drużyny chirliderek. kocha śpiewać i grać na gitarze.
ciągnie się za nią ciężka i trudna do mówienia przeszłość






Liam Payne 
20 lat. jest szefem gangu. wraz z 4 najlepszych przyjaciół mają porachunki z wieloma osobami. 
handluje dziewczynami.
jest niebezpieczny i wybuchowy. kocha ostrą jazdę i panienki 
nie znosi gdy ktoś mu się sprzeciwia a zwłaszcza dziewczyna.
posiada straszną i okrutną przeszłość o której nikt nie wie nawet jego banda.







Danielle Watson
19 lat. znajomi mówią na nią Dan. najlepsza przyjaciółka Maggie
wie o niej wszystko. nawet niemiłe tajemnice.
kocha grać na pianinie i biegać. 
skrywa okropną i straszną tajemnice o której nikt nie wie.(tylko Maggie zna jej przeszłość)




Coody Willams
19 lat. chłopak Maggie. najprzystojniejszy chłopak w szkole.
każda dziewczyna do niego wzdycha.
kapitan drużyny siatkarzy.
kocha siatkę i imprezować 





Zayn Malik
20 lat. przyjaciel Liama. jest z nim w gangu. zajmuje się handlem narkotyków
kocha ścigać się autami i motorami.
bawi się dziewczynami.




Harry Styles 
19 lat. przezywają go Hazz.
przyjaciel Liama. jest z nim w gangu. zajmuje się rabunkami.
kocha imprezować.
nie cierpi miłości!



Louis Tomlinson
22 lata. przyjaciel Liama. jest z nim w gangu. zajmuje się zastraszaniem dłużników 
kocha imprezy i laseczki na jedną noc.
ma wszystko gdzieś. nie cierpi miłości!






Niall Horan
20 lat. przezywają go Nialler. 
przyjaciel Liama jest z nim w gangu. pomaga Harremu oraz Louisowi.
kocha imprezy. jednak czasami gra na gitarze. jest najspokojniejszy z całej bandy 
nie cierpi kłamców.









************************
hej oto bohaterowie. mam nadzieję że się wam spodobali. jeśli ktoś pojawi się nowy zostanie dodany w rozdziale w którym się pojawi :D mam nadzieję że choć trochę jesteście ciekawe opowiadania :**prolog pojawi się jeszcze dzisiaj ale najpierw chciałam żebyście zapoznały się z bohaterami :)
Hazzowa:))))




4 komentarze:

  1. Ooooooooooo <333333333 Kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej!
    Bohaterowie są na prawdę świetni!
    Podoba mi się.
    Myślę, że znam już trochę, a chociaż domyślam się co do fabuły xD
    Prolog jeszcze dzisiaj.
    Fajnie!
    Nie mogę się doczekać!!!

    Mrs. Styles

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do mnie!!!
      http://changes-harrystyles-fanfiction.blogspot.com/

      Usuń
  3. ♥ bohaterowie genialni.. jestem ciekawa kolejnego zajebistego opowiadania..♥

    OdpowiedzUsuń